ITIL Service Lifecycle: Service Design (Online-Canlı)

Eğitim Süresi

3 GÜN

Kontenjan

12

Ön Koşullar

Herhangi bir ön koşul bulunmamaktadır.

Eğitim Hakkında

ITIL Service Lifecycle: Service Design eğitimi ile hizmet süresinin ve hizmet tasarım aşamasının içinde bulunan kavramlar hakkındaki genel bilgileri, yöntemleri, politikaları ve süreçleri öğrenmeye dair bilgi edinebileceksiniz. Bu eğitim sayesinde hizmet tasarım aşamasındaki faaliyetlerin ve tekniklerin yönetimini ve kontrolü sağlayacaksınız. Ayrıca ITIL Service Lifecycle: Service Design ile ITIL'in en başarılı uygulamalarının temel disiplinlerini de öğreneceksiniz.

 

Eğitim İçeriği

Ders Tanıtımı

Modül 1: Sınav İpuçları

Modül 2: Bir Uygulama Olarak Hizmet Yönetimi Bölüm 1

  • Birinci Konu : Hizmet Yaşam Döngüsünün Bileşenleri
  • İkinci Konu : Servis Nedir?
  • Üçüncü Konu : Kapsamlar Değeri Nedir?
  • Dördüncü Konu : Hizmet Yönetimi Nedir?
  • Bir Süreç
  • Bir İşlev
  • Genel Roller

Modül 3: Uygulama Olarak Hizmet Yönetimi Bölüm 2

  • Hizmet Tasarımının Amaç ve Hedefleri
  • Hizmet Tasarımının Kapsamı
  • Genel SD Rolleri
  • Hizmet Tasarımı - İşletmeye Değer
  • SD Giriş ve Çıkışları
  • SD Zorlukları, Kritik Başarı Faktörleri ve Riskler
  • Hizmet Tasarımı için Temel Kavramlar

Modül 4: Alıştırma : ITSM ve Hata

Modül 5: Hizmet Tasarımı İlkeleri Bölüm 1

  • Genel Bakış
  • Dengeli Tasarım
  • Servis ve İş Gereksinimleri
  • Tasarım Faaliyetleri ve Kısaltmalar

Modül 6: Tasarım Boyutları Bölüm 1

  • Hizmet Tasarımının 5 Boyutu
  • Hizmet Çözümleri Tasarlama
  • Yönetim Bilişim Sistemlerinin Tasarımı
  • Teknoloji ve Mimariyi Tasarlamak

 

Eğitimde Neler Öğreneceksiniz?

  • Bir uygulama olarak hizmet yönetimi ve hizmet tasarım ilkeleri, amacı ve hedefi
  • Tüm hizmet tasarım süreçleri diğer hizmet yaşam döngüsü süreçleriyle nasıl etkileşime girer?
  • Hizmet tasarım süreçlerinin her birinde kullanılan alt işlemler, etkinlikler, yöntemler ve işlevler
  • Hizmet tasarımında rol ve sorumluluklar ve elde edilecek faaliyetler ve işlevler
  • Operasyonel mükemmellik
  • Hizmet tasarım performansı nasıl ölçülür?
  • Hizmet tasarımını destekleyen teknoloji ve uygulama gereksinimleri
  • Zorluklar, ana performans göstergeleri (KPI'lar), kritik başarı faktörleri (CSF'ler) ve hizmet tasarımı ile ilgili riskler

 

Eğitime Kimler Katılabilir

  • ITIL Foundation Sertifikasyonu (v3 veya daha yeni) gereklidir.
  • İki yıllık iş tecrübesine sahip olun kişiler katılabilir.

 

ITIL Service Lifecycle: Service Design Eğitimi Sonrası Alabileceğiniz Diğer Eğitimler

ITIL Service Lifecycle: Service Design eğitiminden sonra; ITIL Service Lifecycle: Service Operation, ITIL® Service Lifecycle: Service Transition, ITIL Service Lifecycle: Continual Service Improvement gibi eğitimlere göz atabilirsiniz.