UX Foundation (Online-Canlı)

Eğitim Süresi

2 GÜN

Kontenjan

12

Ön Koşullar

Herhangi bir ön koşul bulunmamaktadır.

Eğitim Hakkında

Neden kullanıcı deneyimi tasarımı? Neden UX, web sitelerinin, uygulamaların ve kurumsal yazılımların oluşturulması konusunda sektör standardı halini almıştır?

 

Bu Eğitimde Neler Öğreneceksiniz

UX çalışmaları
Facebook, Apple, Google ve diğer dünyanın önde gelen şirketlerinin UX ekiplerine muazzam miktarlarda yatırım yapıyor olmasının bir sebebi var. Çünkü, UX’in harikulade çevrimiçi ürünler geliştirmenin en akıllı ve en hızlı yolu olduğunu biliyorlar.

 

Bu Eğitime Kimler Katılmalı

Yapabilen herkes.
UX yapabilen herkes. Özel yetkinliklere veya laboratuvar koşullarına ihtiyacınız yok. Sadece know-how bilgisine, pratik bilgiye ve doğru zihniyete sahip olmanız yeterli. UX eğitimimizin amacı da bunların üçünü de size kazandırmaktır.

 

Eğitim İçeriği

Araştırmanızı planlama

UX projesinin yaşam döngüsünü takip eden, iki günlük bir program

Kullanıcı deneyimi nedir?

  • Fonksiyonel, estetik ve deneyim tasarımı
  • Tasarım süreci
  • Sürecin kaydadeğer faydaları

Dijital çağda kullanıcı deneyimi

  • Teknoloji ve karmaşıklık ve kullanılabilirlik
  • Yazılım tasarımında yanlış olan ne
  • UX neden bir ihtiyaç halini aldı

Kullanıcı deneyimi ve web

  • Aktif medya mı, pasif medya mı?
  • Alan Cooper ve karakterleri
  • Özgüllüğün paradoksu

Kullanıcılar hakkında neler bilmemiz gerekiyor

  • Hedefler, davranışlar ve bağlam
  • Mental modeller

Araştırmanızı planlama

  • Ne bilmeniz gerektiğini kararlaştırma
  • Hipotez ve varsayımlar
  • Önyargı ve önyargıdan nasıl kaçınılır

Masada araştırma

  • Karşılaştırma ve deneyimsel yaklaşım
  • Görev analizi
  • Üçüncü şahıs araştırması

Nitel araştırma

  • Sorular nasıl sorulmalı
  • Mülakatlar ve gözlem
  • Canlı kullanılabilirlik testi

Nicel araştırma

  • Çevrimiçi anketler
  • Kart sıralama
  • Analitikler

Verilerinizi harmanlama

  • Üçgenleme süreci
  • Düzenlerin belirlenmesi
  • Bilgiye karşı kanıt

Karakterler

  • Karakter unsurları
  • Karakter tuzakları
  • Karakterlere karşı pazarlama segmentleri

Kullanıcı senaryoları ve yolculukları

  • Kullanıcı senaryolarını tanımlama
  • Bir kullanıcı yolculuğu hazırlama
  • Gereksinimlerinizin görselleştirilmesi

Veriden tasarıma

  • Özellik kümenizi tanımlama
  • Özelliklerinizi önceliklendirme
  • Yalın UX ve Minimum Uygulanabilir Ürün
  • Yapı ve organizasyon
  • Mental modeller ve konsept modelleri
  • Bilgi hiyerarşisi ve etkileşim akışı
  • Site haritaları ve ekran akışları

Arayüzler ve gezinme

  • Kontrol, affetme ve geri bildirim
  • Kurallar ve tasarım düzenleri
  • Öykü düzenleri ve şemalar

Mobil için tasarım

  • Mobil zihniyeti
  • İçeriğe karşı gezinme
  • Dokunma hedefleri

Yalın UX ve tasarım düzenleri

  • Düzeninizi düzenleme
  • Tasarım alıştırmaları
  • Kolaylaştırıcı ipuçları
  • Testinizi planlama

Kullanıcılarınızın profilini çıkartma

  • Katılımcıları işe alma
  • Bir test senaryosu oluşturma

Bir prototip oluşturma

  • Minimum uygulanabilir prototip
  • Prototip oluşturma araçları
  • Bir prototip oluşturma

Test kurulumu

  • Masaüstü testi: donanım ve yazılım
  • Mobil testi: donanım ve yazılım

Test nasıl yönetilir

  • Katılımcıların rahatlamasına imkan sağlama
  • Talimatlar verme
  • Açık uçlu sorular