Digital Product Management: Modern Fundamentals (Online-Canlı)

Eğitim Süresi

3 GÜN

Kontenjan

12

Ön Koşullar

Herhangi bir ön koşul bulunmamaktadır.

Eğitim Hakkında

Çok uzun zaman önce, ürün yöneticisinin iş tanımı piyasa verilerini değerlendirmek, gereksinimler yaratmak ve satış / pazarlamaya gereken ilgiyi vermekti. Belki bu süreçte bir müşteriyle konuşulur ve müşteride ürün yöneticisine tam olarak ne istediğine dair istediklerini söylerlerdi. Ancak bu şekilde ürünü yöneten şirketler zaman içinde yok oluyor.

Bugün ürün sahibi olmak yeni bir kavram ve ürün yöneticileri bunun merkezinde yer almaktadır. Bugün, özellikle ürününüz çoğunlukla dijitalse, günde birkaç kez güncelleyebilirsiniz. Karar vermek için çok büyük miktarda veri mevcuttur ve aynı zamanda müşteri motivasyonu ve deneyimiyle ilgili derin bilgiler her zamankinden daha önemlidir. Modern ürün yöneticisinin görevi, ürün başarısında yer alan tüm aktörler için bir yön çizmek ve başarılı bir çalışma ortamı yaratmaktır. Basit bir iş ya da kolay bir iş değil, ama her zaman öğreneceğiniz anlamlı bir iş.

 

Eğitim İçeriği

Achieving Focus and #Winning

  • Başarı, eyleme geçirilebilir, test edilebilir olacak şekilde odaklanarak meydana gelmektedir. Başarılı ürün yöneticisi canlı, test edilebilir müşteri sonuçlarını belirler ve onlara uygun olarak odak oluşturur. Bu hafta, bu adımlarla ilerleyebiliriz odağı oluşturmak için tüm paydaşlarla nasıl etkili bir şekilde iletişim kuracağınızı öğreneceksiniz.

 

Modern Ürün Yönetimi Yöntemleri ile Çalışma

  • Nasıl yenilikçi olunacağı konusunda hiçbir malzeme sıkıntısı yok - ama sadece zamanınız var. Günümüzde başarılı ürün yöneticilerinin adımlarını öğrenecek ve size bunları paydaşlarınıza "satmak" için ipuçları anlatılacaktır. Ayrıca, kalitatif ve kantitatif yöntemleri kullanarak büyümeyi, katılımı ve para kazanmayı nasıl analiz edeceğiniz de anlatılacaktır.

 

 Yeni Ürün Fikrini Keşfetmek

  • 10 yeni üründen 9'u bir sebepten dolayı başarısız oluyor. Bunlar küçümsenmeyecek oranlar gibi durabilir. Ancak disiplinli bir keşifle, etkili bir PM, olasılıkları bile hesaplayarak başarısızlıktan kaçınmak mümkün. Modern PM yöntemleri hakkındaki anlayışınızı yeni ürün fikirlerini keşfetmeye nasıl uygulayacağınızı öğreneceksiniz. Sonunda, ekibinizi hem istediğiniz gibi yönlendirebilir hem de iletişim kurabilirsiniz.

 

Mevcut Ürünün Güçlendirilmesi

  • Kaliteli bir ürün istiyorsanız eğer her ders öğrendiklerinizi ürününüzle ilgili her sprint'i uygulamanız gerekir. Bazı rakamlar, başarılı ürünlerde özelliklerin düzenli olarak% 50'nin altında olduğu kısmını göstermektedir. Ürün yöneticilerinin ürünlerini nasıl güncel tuttuğunu ve kullanıcıları için değerli sonuçlara odaklandığını öğreneceksiniz. Ayrıca ürününüzü rekabetçi tutmak için odaklanmış, sürdürülebilir bir programı nasıl uygulamaya koyacağınızı öğreneceksiniz.

Eğitimde Neler Öğreneceksiniz?

  • Ürününüzü başarıyla yönetmek için eyleme dönüştürülebilir odak oluşturmayı,
  • Modern ürün yönetimi yöntemlerini kullanarak işinize nasıl odaklanmanız gerektiğini,
  • Yeni ürünler nasıl yönetilir ve yeni ürün fikirleri nasıl keşfedilir?
  • Mevcut ürünler nasıl yönetilir ve güçlendiriliri öğreneceksiniz.

 

Eğitime Kimler Katılabilir

  • Proje Yöneticileri
  • Ürün Yöneticileri
  • Proje Paydaşları katılım sağlayabilir.