ITIL Expert Qualification: Managing Across the Lifecycle (Online-Canlı)

Eğitim Süresi

5 GÜN

Kontenjan

12

Ön Koşullar

ITIL bilgisi.

Eğitim Hakkında

ITIL Expert Qualification: Managing Across the Lifecycle eğitimi, IT Service Management (BT Hizmet Yönetimi) sertifikasyonu sürecinde ITIL Expert eğitiminden önce öğrenilmesi gereken önemli bir eğitimdir. Bu eğitimin temelinde ITIL yayınlarındaki içeriklerin incelenmesi vardır.

 

Eğitim İçeriği

Giriş

  • Yaşam Döngüsü Konumlandırma ve Geçiş
  • İşletme ve IT Arasındaki İlişkiye Bakar

Stratejik Değişim Yönetimi

  • Zorluklar ve Riskler
  • Kapsamı Planlama ve Tanımlama
  • Bütçeleme ve Maliyetlendirme
  • Kaynak Planlaması
  • Kalite ve Kontrol
  • Müşteri İrtibatı
  • Projelerin Feshi

Risk Yönetimi

  • Riskler Nasıl Belirlenir
  • Risk Değerlendirmesi
  • Risk Kontrolü
  • Servis Sağlayıcı Riskleri
  • Düzeltici Eylemlerle Risklerin Üstesinden Nasıl Gelinir
  • Sözleşme ve Tasarım Riskleri
  • Operasyonel ve Piyasa Riskleri

IT Hizmet Yönetiminin Planlanmasını ve Uygulamasını Yönetme

  • Plan, Yap, Kontrol Et, Hareket Et
  • Nasıl Başarılı Bir Şekilde Planlanır, Organize Edilir, Yönlendirilir, Kontrol Edilir ve Değerlendirilir
  • Politika Direnci
  • Etkili İletişim

Örgütsel Sorunları Anlama

  • Örgütsel Yapı ve Geçiş Zorlukları Nasıl Çözülür?
  • Bilgilerin Gizliliğini, Bütünlüğünü ve Kullanılabilirliğini Ele Alma
  • Hizmet Operasyonlarında Bir Bakiyenin Ele Alınması

Hizmet Değerlendirmesi

  • Ölçme, İzleme ve Raporlamanın Değerini Anlama
  • Tüm Yaşam Döngüsü Boyunca Hizmet Porföyü Değerlendirmesi
  • İş Perspektif Geliştirme Modeli

Finansal Yönetim

  • Finansal Yönetim Hizmet Yaşam Döngüsü Operasyonuna Nasıl Katkıda Bulunur
  • Hizmet Ekonomisinin Temel İlkeleri

Teknoloji ve Uygulama Konuları

  • Hizmet Yönetimi Süreç Yeteneklerini Uygulamanın Bir Parçası Olarak Teknoloji Uygulaması
  • Hizmet Teklifleri ve Sözleşme Uygulamalarıyla İlgili Özel Teknoloji İşlevleri ve Özellikleri

 

Eğitimde Neler Öğreneceksiniz?

ITIL Expert Qualification: Managing Across the Lifecycle eğitiminde;

  • İşletme, denetim hedefleri, işlevler, yönetim, amaçlar, süreçler ve çeşitli faaliyetlere odaklanma,
  • Hizmet yaşam döngüsünde kapsanan süreçler arasındaki etkileşimler ve arayüzler,
  • ITIL'la ilgili en iyi uygulamaların ana disiplinlerinin öğrenilmesi gibi konuların üzerinde durulması amaçlanır.

 

Eğitime Kimler Katılabilir

  • 17 ITIL c3 ya da daha yeni krediler ilgili alanlarda 2-4 yıllık iş tecrübesine sahip olan herkes katılabilir.

ITIL Expert Qualification: Managing Across the Lifecycle Eğitimi Sonrası Alabileceğiniz Diğer Eğitimler

ITIL® Certificate in Managing Across the Lifecycle eğitiminden sonra; ITIL 4 Foundation, ITIL Continual Service Improvement, ITIL Foundation ve ITIL Service Strategy eğitimlerine göz atabilirsiniz.