Siebel Business Analyst 15.5 (Online-Canlı)

Eğitim Süresi

5 GÜN

Kontenjan

16

Ön Koşullar

Herhangi bir ön koşul yoktur.

Eğitim Hakkında

Siebel İş Analisti eğitimi, Siebel uygulamalarını iki boyutta incelemektedir. Genişlik ve fonksiyonalite şeklindeki ilk boyut, eğitimin ilk iki gününde ele alınmakta olup Siebel Sales ve Siebel Call Center’ın da aralarında bulunduğu Siebel uygulamalarının tanımlayıcı özelliklerine aşina olacaksınız. Ayrıca Siebel Workflow, Assignment Manager ve Task UI gibi yönetim ve otomasyon seçeneklerini de keşfedeceksiniz.

Derinlik ve teknolojiden oluşan ikinci boyut, eğitimin son iki günü sunulmakta olup iş analistinin Siebel uygulama projesine katılması için gerekli bilgi ve becerileri geliştirebilmesine yardımcı olur. Mimari ve veri erişimi gibi temel unsurları keşfedeceksiniz. Ardından uygulama mantığının, kullanıcı arayüzünün ve otomasyon opsiyonlarının uyarlanmasını keşfetmek için Siebel Tools’u kullanacaksınız. Son olaraksa küresel kurulum, entegrasyon hususları ve önerilen uygulama şekillerini öğreneceksiniz.


Bu Eğitimde Neler Öğreneceksiniz

  • Siebel uygulamalarında dolaşma.
  • Birçok farklı Siebel uygulama fonksiyonunu kullanma.
  • Kullanıcı ihtiyaçlarını teknik özelliklere dönüştürme.
  • Siebel Tools’u kullanarak uygulama konfigürasyonu seçeneklerini keşfetme.

Eğitim İçeriği

Using Siebel CRM

  • Introducing Siebel CRM Applications
  • Navigating

Working with Data in the Siebel User Interface

  • Common Siebel Business Entities
  • Representing customers with Accounts and Contacts
  • Describing tasks with Activities
  • Defining sales-related objects with Opportunities and Quotes
  • Resolving customer issues with Service Requests
  • Using Siebel business entities to implement business practices

Siebel Application Features

  • Siebel Sales scenario: Opportunity Management
  • Siebel Sales scenario: Forecasting
  • Remote, TAS, Sales Methodologies
  • Siebel Call Center: service scenario
  • Email Response, SmartScript, Hoteling, and Multi-Tenancy

Other Siebel Features

  • iHelp
  • Inbox
  • Reports
  • Audit Trail
  • Search
  • Administration

Technical Topics

  • Architecture
  • Security
  • Access Control
  • Siebel Tools
  • Data Model
  • Workflow
  • Assignment Manager
  • Task UI

Deployment Considerations

  • Global Deployment
  • Integration Options