Pırıl Ödülü

Tarnet

Dijital pazarlamasını yönettiğimiz  TRT Çocuk’ta çocukların hayranlıkla izlediği PIRIL çizgi filmi Youtube’dan ödül aldı. Çocuklara matematiği sevdiren ve hayatın içinde yer alan bir ders olduğunu anlatan çizgi film, 40 gün içinde 100 bin aboneyi geçti. Hedef kitle gözünde markaya değer katan içerikler üreterek, çocuklar arasında güçlü ve uzun süreli bir bağ kurulmasını sağladık. Pırıl’ın sosyal medya ve reklam yönetimini gerçekleştiren Tarnet Digital, şu an 150 bin aboneye ulaştı. Bu başarı hepimizin...

PIRIL'IN KONUSU:

PIRIL, 9 yaşındaki bir çocuğun okulda öğrendiği bilgilerin gerçek hayatta can bulduğu, matematiğin sıkıcı olmayan, eğlenceli ve günlük hayatta kullanılabilir yönünü arkadaşlarıyla keşfettiği bir çizgi filmdir.

Çocukların okul yaşantısı ile ilk olarak akademik hayata atıldıkları 6-9 yaş evresinde okulda öğrenilen bilgilerin gerçek yaşamda, gerçek bir karakter olan Pırıl’ın hayatında yer bulması sayesinde her okul çocuğunun derslerde dile getiremese de sorguladığı “Bunları neden öğreniyoruz?”, “Bunlar ne işimize yarayacak?” sorularına cevap bulduğu bir çizgi film projesidir. Çizgi filmde verilen akademik bilgiler, çocukların bilişsel ve duygusal-sosyal gelişimleri göz önünde bulundurularak hazırlanmıştır.

Pırıl ve hepsi nev’i şahsına münhasır altı kişilik yakın arkadaş grubu yaşadıkları maceralarla bilginin, eğlenceli ve günlük hayatta kullanılabilir yönünü keşfederler.