Kalite Politikası

Tarnet, çevreye duyarlı, iş sağlığı ve güvenliğine önem veren anlayış çerçevesinde; insan kaynağına ve teknolojiye yatırım yaparak sektöründe öncülük ve liderlik hedefi ile yasal şartlar doğrultusunda, üst yönetim desteği ile;

 

  1. Yönetim sistemlerini tüm çalışanların katılımı ile sürekli geliştirilmesini;
  2. Sunmuş olduğu hizmetlerin gizlilik, bütünlük ve erişilebilirlik ilkeleri çerçevesinde sürekliliğinin sağlanmasını;
  3. Hizmet yönetim sisteminin koordineli olarak gerçekleştirilmesi ve işletilmesini;
  4. Sunmuş olduğu hizmetleri, tecrübelerimizin kattığı bilinç ve günün şartlarına en uygun teknolojileri kullanarak zamanında ve doğru gerçekleştirilmesi ile müşteri memnuniyetini artırılmasını,
  5. Hizmette mükemmelliğin arttırılmasını,
  6. Türkiye’nin önde gelen bilişim şirketlerinden biri olma yolunda çalışılmasını,
  7. Çözüm üreten, işini sahiplenen, bilgisini paylaşan, takım çalışmasını bilen ve katılan, kendisini sürekli geliştiren çalışanlarımızla fark yaratılmasını,
  8. Teknolojiye yatırım yaparak müşteri ve çalışanın memnuniyetini arttırmayı ve hedeflenen sonuçlara ulaşılmasını;
  9. Sosyal sorumluluk bilinci ile hareket ederek eğitim, spor, kültür ve insanı yardım bilincini benimseyip kurumun imajını ve itibarını en üst düzeyde tutmayı;
  10. Tüm iş süreçlerimizde hedeflenen sonuçların, etkinliğinin ve verimliliğinin ölçülmesini;

 

Benimsemekte ve sağlamaktadır.