Başvurunuz Gönderiliyor...

Başvurunuz Bizlere Ulaşmıştır!

Teşekkürler

İşleminiz Sırasında Bir Hata Meydana Geldi

Tarnet EBYS

Kağıtsız Ofis Hayal Değil!

Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS), bir işletmenin iç veya dış yazışma süreçlerinin tamamının dijital ortamda sürdürülmesine olanak sağlayan yazılım programlarını ve sistemlerini tanımlar. EBYS işletmeler için çok cazip fırsatlar sunar. Bunların başında sevk, paraf, onay süreçlerinin hızlandırılması, kâğıt tüketiminin ortadan kaldırılması, güvenli arşivleme, yazışma standardının oluşturulması ve kayıtların tek platformdan yürütülmesi gelmektedir.

Ayrıca EBYS sunduğu kolaylıkların yanı sıra, güvenlik çözümleriyle de işletmeler için cazip seçenekler sunar. Belgelerin elden ele dolaşımı esnasında doğabilecek güvenlik zafiyetleri, fiziksel depolamanın getirdiği görünmeyen maliyetler ve yasal zorunluluklar EBYS’yi işletmeler için vazgeçilmez kılmaktadır.

EBYS’nin Avantajlarını Keşfedin!

7/24 EVRAK AKIŞI
Evrak akışının mesai saatleri dışında da sürmesi gerektiği durumlarda EBYS’nin dijital altyapısı ile evrak akışını kolayca sağlayabilirsiniz. EBYS’de internet erişiminin bulunduğu her yerden evrak akışını sürdürebilirsiniz. Zaman veya mekân kısıtı olmadan istediğiniz yerden istediğiniz zaman belge gönderip alabilirsiniz.

DİJİTAL ARŞİV
Fiziksel arşiv, saklama, depolama, güncelleme, bakım gibi çıktıları olan ve sürekli katlanarak artan bir maliyet kalemidir. Üstelik fiziksel arşivler yanma, çalınma, kaybolma ve deforme olma gibi risklerle de karşı karşıyadır. EBYS ile arşiviniz çoklu yedekli sunucularda barınır. EBYS’de arşiviniz dijital, kafanız rahat olur.

DÜŞÜK MALİYET
Fiziksel evrak akışının olduğu işleyişlerde ve organizasyon yapılarında doküman oluşturma, iletme ve saklama maliyetleri yüksek kırtasiye giderleri oluşturabilmektedir. Evrak akışının dijitale taşınmasıyla birlikte emek ve zaman kaybı EBYS’de tarihe karışıyor. EBYS’ye geçin, işletmenizi düşük maliyetle tanıştırın.

RAPORLAMA
Manuel işleyişlerde karşılaşılan en büyük problemlerden biri de sürecin raporlanmasında yaşanan zorluklardır. Yazışma süreçlerinin ne kadar sürdüğü, nerelerde tıkandığı, nasıl çözümlendiği gibi birçok konuya EBYS ile tek tıkla ulaşın, detaylı raporlarla sorunlara daha etkin çözümler getirin, yol haritanızı çizin.

Başlıca Özellikleri;

  • Belge Oluşturma: EBYS içerisinde sisteme ait editör ile hızlı ve kolay belge oluşturabilirsiniz.
  • Evrak Kayıt: Fiziksel belgeleri tarayarak, bilgisayarınızdaki ve Outlook hesabınızdaki dosyaları tek ekrandan sisteme dahil ederek evrak kaydı yapabilirsiniz.
  • Belge Arama: Belgelerin üst verisi veya içeriğinde, Optik Karakter Tanıma (OCR) özelliğini kullanarak arama yapabilirsiniz.
  • Vekalet Mekanizması: Bir kullanıcı birden fazla kullanıcıya vekil olabilir. Vekil kullanıcı, asilin tüm yetkilerini almanın yanında, vekil tarafından asil adına yapılmış her işlem kayıt altına alınır.
  • Dinamik Paraflama Süreçleri: Paraf ve onay süreçlerinde dinamik olarak paraf listesi oluşturabilirsiniz. Aynı zamanda hazır onay listeleri hızlı bir biçimde tekrar kullanabilirsiniz.
  • Mesajlaşma: Bu mesajları yetki seviyelerine bağlı olarak görüntüleyebilir veya değiştirebilirsiniz.
  • Elektronik İmza: Belgeleri elektronik imza ile seri veya paralel olarak imzalayabilirsiniz.
  • Havale Mekanizması: Belgeleri yetki seviyelerine bağlı olarak kullanıcıya veya birime havale edip, görevlendirme yapabilirsiniz.
  • Doküman Şablonları: Birim ve genel çerçevede doküman şablonları oluşturarak, standart belgeler hazırlayabilirsiniz.
  • Mobil Uygulama: Mobil uygulama ile belgelere erişilebilir, paraf ve imza atılabilirsiniz.
  • Arşiv: Arşiv Yönetmeliğine uygun olarak belgeler standart dosya planlarında ve saklama koşullarında arşivlenir.